joi, 22 aprilie 2010

Ora de civica...

Azi a fost o zi frumoasa, am avut ore usoare, am scapat la unu, a fost soare, am fost in Centru cu ale mele[Lylya si Anaid(daca nu intelegi cn e citeste invers)] si ca deobicei am ras toata ziua.
Ziua a inceput la ora 8(ca in fiecare zi obisnuita de scoala), cu ora de civica:(([ora cea mai plictisitoare din zi].
Profa:Toti suntem ceva, niste creaturi pana la urma...
Lylya:Nu stiu ce sunt eu dar ea e o proasta!
eu:=))
....
Dupa cateva minute, timp in care detaliase ideea inintiala:
Profa:Pana la urma oricine e tentat sa afle ce e intr`o camera interzisa(...)Acestea se numesc usile cunoasterii....
Lylya:Ma duc si eu pe la oameni prin casa si ma apuc sa deschid usile incuiate si...
eu:Si vine politia!
Lylya:Da, si eu le spun sa ma lase in pace ca eu deschid minunatele usi ale cunoasterii!
eu:Aham, bine=))
MsRyly

17 comentarii:

  1. Yey, se pare ca sunt prima care comm! :) Bv! :-bd imi place cum ai povestit, desigur era mai amuzant prima oara, dar oricum! ;) (se pare k mi-ai facut un jurnal online pana la urma k se pare k apar cam des in ultima vreme! :)) )

    RăspundețiȘtergere
  2. pentru ca esti ma` bf dupa Flavia;))>:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. anaid (citiţi invers)22 aprilie 2010 la 09:26

    deci rescriu comentariul: ati(22.04.2010) a fost super in centru.am ras, am vb despre curbe/ve, am fost la Mc unde Ligia a fost fortata sa manance, am fost la catedrala, dar abia ce am intrat in catedrala ca din instinct am injurat putin, acolo am mirosit vopseaua de par a preotului (ce era Loreal?) si...gatha...mai scurtez putin comentul ca mi-e lene sa rescriu tot si...orikum mi se termina tastatura... asa ka bye-bye

    RăspundețiȘtergere
  4. era Loncolor k n`are bani de Loreal:))si cm adica ti se termina tastatura?:))

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai ramas la fel de bine-dispuna cum te stiam:*>:D<.Miss u:*

    RăspundețiȘtergere
  6. c tari sunteti=))
    hehe:) ce mai faci david?
    n-am mai vb d mult:(

    Sti k ryly vb d tn toata ziua:)):) take care of her:)

    RăspundețiȘtergere
  7. si mie imi e dor de voi>;ddd<
    o sa am grija de ea:*
    tu cmf Flyah?>:D<

    RăspundețiȘtergere
  8. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  9. eu nu's extrem de bine...adica na...:|
    iti zic pe mes:))
    c naspa k p voi va desparte distanta:|

    RăspundețiȘtergere
  10. eh las k isi gaseste Ryly unu mai bun dkt mn:>:))

    RăspundețiȘtergere
  11. ba:|
    pai nu t intorci in tm:|?
    ai zis k poate vara asta..:|

    RăspundețiȘtergere
  12. nu cred ca ma mai intorc definitiv ca am intrat deja la liceu aici si parintii mei si`au gasit job`uri, dar o sa mai vn prin vacanta de vara:>

    RăspundețiȘtergere
  13. na hai k vb p mes k mie lene s tot bag codu ala d o mie d ori:)))

    RăspundețiȘtergere
  14. ce fain:))cu cine faceti civica?;))

    RăspundețiȘtergere