marți, 13 aprilie 2010

Ultima zi de vacanta:X

Ultima zi de vacanta...sure a fost duminica.Cea mai nebuna zi dintre toate zilele din vacanta asta... I mean cea mai nebuna zi cu ei>:D<, pentru ca vacanta asta a fost constituita din 11 zile[pt ca vacanta a inceput de joi]de maxima distractie, ba la mall cu ale mele[Flyah&Inzy], ba pe la Bia si iepurele ei alb si stufos[idem postul de mai jos], ba pe la cumparaturi, apoi in Valencia cu peripetii , si in final ziua asta nebuna:X
Totul a inceput vineri[09.04],cand eram la Flyah si ne`am gandit ca ne e foarte dor de Ada si Romina;)), asa ca am decis sa iesim cu rolele, sau la mall la un film...Sambata dimineata[cica:)), mai precis pe la ora 13, cand ne`am trezit] am sunat`o direct pe Ada...am tot vb tta ziua si pana la urma a ramas ca duminica iesim cu rolele la stadion;)).
In sfarsit...Duminica!A fost ziua in care minune! am fost punctuala si am ajuns acasa la Flyah la timp, dar ea nu era gata...in fine, am asteptat`o .Mama ne`a dus la Mc unde ne`am intalnit cu Ada & Romii>:D<.Am picat o singura data la inceput.A fost amuzant; mi`au zburat ochelarii de soare de pe cap.Mai tarziu au venit si Luki cu Horia, iar si mai tarziu Bobo[vecinul lor; a Adei si Rominei].Am dat cateva ture dupa care am picat de comun acord sa mergem in centru.Am facut`o, dar pe drum am avt destul de multe peripetii[de ex pe mn si Flyah era sa ne calce TIR-ul, dar am sarit in iarba si mai multe, stiu unii;)].Fix cand am ajuns in Centru a inceput ploaia, iar toti s-au hotarat sa plece, iar pe mine si pe Flyah ne astepta tata la Flora.Am mers acolo, am mancat, am ras..si am stat pan` pe la vreo 9 seara.A fost o zi memorabila!
MsRyly

5 comentarii:

  1. Da faza cu tiru'=))
    jur ba c naspa era=))
    da si p astia era sai calce?
    ca noi strigam dupa ei:))

    RăspundețiȘtergere
  2. hey, super aventuri mai aveti si voi! pkat k nu am fost si eu :( ... so, chiar era sa te calce tirul?? :))

    RăspundețiȘtergere
  3. vad ca v-ati distrat fain.
    mi`e dor de tn:*
    love you;)):D

    RăspundețiȘtergere