marți, 20 aprilie 2010

20.04

Bun, deci azi a fost o zi tare ciudata[macar am reusit sa nu atipesc din nou in ora de mate=))], am dat test la muzica[am invatat melodiile alea foarte bine pt ca am constatat ca imi plac...muzica clasica!n`am crezut niciodata ca`mi va place:))], dupa care am scapat cu vreo 20 de minute inainte.Si ghiciti ce idee stralucita mi`a venit?:))...Sa merg k Lylya la Mc:))[desi se presupune ca sunt la cura]In fine, am mancat noi, dupa care eu o intreb pe Ligia ce sa mai iau dintre resturi sa arunc, la care ma intorc eu toata rosie la fata si cu zambetu` pana la urechi.Lylyah era socata, nu stia ce naiba patisem:))I`am explicat ca mi`a alunecat tava in cosu de gunoi....mai stam noi ceva si se aduna niste pasari pe langa noi[am uitat sa mentionez ca eram pe terasa], iar Lylya se pune sa le dea din hamburgerul ei, la care eu zic uite ce randunele dragute.Lylya incepe sa rada in hohote....ma gandeam ca si`a amintit de faza k tava, dar vazand ca nu inceteaza sa rada am intrebat`o ce are.A raspuns ca alea nu erau randunele, ci vrabii, la care eu indiferenta: conteaza?
Dar faza cu tava a fost mortala:))
Btw: Ne`am intalnit si cu Steph si Patri;))

MsRyly

6 comentarii:

  1. yeah, chiar fost o zi grozava =)) dar din cate imi amintesc in realitate nu ramasesei chiar asa indiferenta la faza cu "randunelele" - ai ras in hohote :)) oricum, super post-ul ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. pai am ras si dp m`am uitat la tn [citez de la tine:"cu privirea de drogata"]si am zis ca nu conteaza!;)

    RăspundețiȘtergere
  3. ce dracu'ti trebe?
    tu esti un kkat hai mars!

    RăspundețiȘtergere
  4. lasa-te k ai ras mai mult k mn. :)) app, bietul anonim cate injuraturi a incasat de la voi =))

    RăspundețiȘtergere