miercuri, 14 aprilie 2010

Ora de germana:))


Ajung la sc, vine si Lylya....Brusc ne amintim:Proiectul la germana!!L`am improvizat cumva in ora de chimie.Mai exact am lipit 2 foi intre ele ca sa para una mare.Urmatoarea ora am scris textul in germana cu roz pe fata, si pe spate cu negru traducerea.Pe fata am mai desenat cate ceva, dupa cum se observa si in imagine.
Vine profa la mine si la Ligia, ia proiectul:
Profa: Dar de ce ati scris in engleza "Happy Easter" cand noi suntem la ora de germana?
Sele:Iepurele are si tatuaj cu Easter...
Eu:[ma uit ciudat la Sele]
Profa:De ce ati scris totusi in engleza si pe iepure?
Lylya:Poate o fi vreun iepuras englez.
Profa:Pai atunci invatati`l si germana...
Profa: Si cu Rock-ul asta ce`i aici, pe ou?
Sele:...pentru ca ele sunt nebune dupa rock...
Eu:":D"Ti`am zis eu sa nu scri Happy Easter Lylya ca arata urat:))
[desenul este facut si de mine si de Lylya; in chenar sunt puse detaliile; edit pe paint]
MsRyly

5 comentarii:

  1. deci in unele locuri desenu pare facut cu dermatografu:))=)) da e foarte tare:X:!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine, bine!! Recunosc k am scris in engleza, off, si ce? :)) App, dak u zici k arata urat in engleza, mai sti ce urata era fata iepurelui cand il desenam, mai ales cand ai fcut nasul ala? =)) Precis iti amintesti =))

    RăspundețiȘtergere
  3. da=))dar l`am operat dupa si a avt un nas marfa!=))

    RăspundețiȘtergere