duminică, 4 aprilie 2010

The last day...

E Duminica...zilele trecute au fost atat de cool, petrecute cu Inzy & Flyah...Acum 30 minute a plecat Flyah de la mine...Deja ii simt lipsa...
Acum astept cu nerabdare sa merg la varamea sa imi iau cadoul, sa o vad pe ea si pe Tzupi al ei[iepurele ei alb, pufos si dragalas].O sa imi fie tare dor de ea...si de iepure:))
... ieri am vazut`o prima data cu amanuntul dupa atatea luni in care nu prea mai stiam nimic de ea...si m`am socat!Oare chiar era vara`mea cu 2 ani mai mica decat mine?Nu se putea!A ajuns cu vreo 5 cm mai inalta decat mine...ma simteam frustrata....Totusi intotdeauna eu am fost cea mai mare, asa ca o sa ma ambitionez sa ajung o paluga, doar ca sa o intrec pe ea>:)=))[stiu ca par o egoista, dar e doar o iluzie optica ]
Dupa ce o sa merg la ea, am sa vin acasa sa imi iau bagajele si am sa plec in Valencia...Cred ca va fi foarte fain, dar cea mai mare problema a mea este ca o sa merg 3 ore cu avionul...iar fata mea o sa devina verde pe parcursul zborului...Sper doar sa ajung acolo cu bine.
I will miss u, my bf>;ddd<[se stiu ei cine8->]

MsRyly

3 comentarii:

  1. I'll miss u 2>:d<:*
    ba...nu-ti fie frica cu avionu' si mie mi-e:))
    la faza aia care ti-am povestit-o cand m-am intors cu avionu din israel....ce sa mai zic...:|

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu la aia cnd am venit din Gran Canaria:((
    cnd era sa uite sa puna benzina si urmatoarea luna s`a prabusit aceasi cursa:((roaga`te sa nu se prabuseasca cu mine:((

    RăspundețiȘtergere
  3. OMG, eu dak auzeam faza cu prabusitul nu cred k mai aveam curaj sa urc in avion, serios, wow!

    RăspundețiȘtergere