luni, 3 mai 2010

Lectia la religie:))

Suna Lylya sa ma intrebe de ultima lectie la religie:
Lylya:Alo, [...], auzi tu ai ultima lectie la religie?
Ryly:Da.
Lylya: Eu am numai pana la citatul 6.
Ryly:No, hai sa`ti dictez...
Lylya:Ok.
Ryly:[...]9.Cel ce crede in Hristos nu va fi rusinat, nu va muri....
Lylya:Pe cuvantu` tau?
Ryly: Nu ma,ce`ai?:))Pe cuvantu` lu ala care ni le`a dictat...
Lylya:Ok, continua....
Ryly:[...]auzi vezi ca eu aici am scris D-zeu ca nu aveam chef sa scriu.Tu sa scrii Dumnezeu, da?
Lylya:Ce credeai, ca maine cand o sa ma asculte o sa ii citesc D-zeu?
Ryly:Nu, numai ai grija poate ziki din greseaja Dj Zeu=))
Prea tare convorbirea=))

8 comentarii:

  1. Da, super faza intr-adevar :)) Hmm, poate dak DJ-zeu ar canta la biserica muzica rock poate k as mai invata si eu la religie.
    Da, ma, si cica astia nu au voie sa minta (cele 10 porunci), pai atunci ala ce imi promite k credinciosii nu mor? Ce, poate sa faca, asta, de la el putere?? :)) Poate ar trebui sa testez teoria asta pe un preot cand imi iau carnetul de conducere... =))
    (nu va speriati, astazi sunt eu in dispozitie de glume sadice >:) )

    RăspundețiȘtergere
  2. =)) ba deci te ador pt simplu fapt ca esti al naibi de inspirata si ca ai nist glume super in tine.scumpa mea colega de banca>:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Wow, eu ma asteptam sa ma faci nebuna pt gluma cu popa... thanks, mi-a placut mult rasp tau :x >:D<
    PS: Deci ce spui, dak ti-a placut asa de mult sa testez pe bune teoria mea cu preotul si masina?? >:) =))

    RăspundețiȘtergere
  4. numai daca o sa fiu si eu in masina=))[kidding`:))]; Hai ma ca noi suntem al naibii de Angelice:))

    RăspundețiȘtergere
  5. Da, da, foarte angelice :)) (app, ce bn merge impreuna "al naibii" si "angelice" ;) ).
    "Evil is your boyfriend", do you remember?? =))
    Ei, bn, eu nu "kidding". :)) Vezi maine, ne intalnim in parcare, te las sa alegi ce masina vrei. ;)) =)) =)) =))

    RăspundețiȘtergere
  6. hai ma, aia e veche cu Devil is my boyfriend, a fost si husband, si acuma suntem si divortati.ce stii tu8-|:))?

    RăspundețiȘtergere