luni, 29 martie 2010

Mi`am amintit...


Am stat si m`am gandit oare ce sa mai postez pe blog......Dar, cum banuiam, mi`a venit ideea...So, era o zi insorita la scoala...Ma plimbam prin curte cu Lylya si ca deobicei, eram adancita in gandurile mele profunde si visele mele infinite....Lylya obisnuieste sa ma

bine-dispuna cu bancuri, in mod normal, dar acum era asternuta o tacere deplina intre noi.Aman2a meditam...Ma uit prin curte si imi sare ceva in ochi[nu mai stiu ce], care ma duce cu gandul la o noua fraza care ar putea rupe tacerea dintre mine si Lylya....Eu: Stii, eu as vrea acum sa ma duc la un baiat si sa ii zic ceva....Lylya:Ce?.Eu:in primul rand o sa ma uit adanc, sentimental si cu dragoste in ochii lui, apoi o sa schimbam niste priviri calduroase, dupa care o sa imi framant buzele incet si am sa spun...te, te....te dracu de prost!Lylya:e o idee buna=))[ne`am distrat destul de bine in ziua aia, dar si acum cand ma gandesc la ceva care sa ma bine-dispuna, imi vine in minte chestia asta....]
Hope to enjoy the joke....
MsRyly

7 comentarii:

  1. Jur k esti nebuna:)))
    da stiu faza:))

    RăspundețiȘtergere
  2. eh trebuia sa sparg tacerea aia cumva:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Ms Ryly :*
    fain numee ;)
    si ai niste idei grozavee :))
    nu esti nebuna :)) esti rock-nebuna-emo-barbie =)) combinatie grozava:))

    RăspundețiȘtergere
  4. si sper k iti dai seama cine e Aliceee =))

    RăspundețiȘtergere
  5. Mda, tare faza, dar nu mai stii k EU am zis poanta cu "te dreq"? :(

    RăspundețiȘtergere