sâmbătă, 14 august 2010

Ca in filmele cu prosti...sau....mai rau:-??

Marti, 10.08. .O zi superba.Imi pun eu ceasul la 10 si ca deobicei ma trezesc cu jumate de ora inainte.Iau 2 guri de cereale cu lapte si ii astept pe bunici si pe varamea sa vina sa ma ia sa mergem la casa de vacanta a lu vara-mea care e intr`un sat la vreo ora de Timisoara.
Pe drum abia daca am scos vreo vorba cu varamea, mi`am pus mp3 si am lasat`o sa citeasca in pace.Ajungem in sfarsit!Eu, curioasa cum mai e gradina de odinioara, unde, cand eram mici, eu cu varamea ieseam cu ai nostrii la un gratar, ceva ...si unde era o alee lunga cu multi pomi, merg cu bunica sa vedem care e treaba.Erau inca multi pomi, dar buruienile pana la gat.Bunica a zis sa o ajut sa culeaga niste mere ca sunt mai inalta[nu cred ca mai trebuie sa mentionez ca in preajma lu varamea ma simt complexata.e cu 2 ani mai mica ca mine si cu juma` de cap mai inalta:-ss].Culegem noi mere si deodata apare varamea in fuga zicand:"Am lasat cheia in masina si masina e incuiata.Aveti vreun telefon?".M`am uitat la ea urat si cu subinteles si i`am zis sa termine cu glumele proaste.
Ce`i drept, i`a luat ceva timp sa ma convinga ca nu era o gluma.Am vazut cu ochii mei si abia atunci am crezut.Ok si intrebare: cum rezolvam problema?Avem nevoie de un telefon!Norocul nostru ca eu sunt o phone addicted si ca il tin mereu in buzunar.Da de unde semnal?
Ne zice un barbat de pe acolo ca o sa gasim semnal doar la cimitir.Si unde e cimitirul?In capatul satului!
Ne luam eu cu varamea frumos si ne caram spre cimitir.Riscul meseriei.Pe drum spre cimitir erau numai tarani cu coase din alea gen MOARTEA in mana.Mergem si vorbim noi panicate, la care eu, cum sunt deobicei, dornica sa indulcesc RAUL ii zic la varamea :"Ba, da mortii de ce au nevoie de semnal/:)?".Am sadit niste zambete in coltu` gurii si ne`am continuat drumul.Am ajuns la cimitir.Era o baba cocosata care ne`a speriat de moarte.Nici urma de semnal.Am mai urcat ma sus.Am prins o linie, apoi 2!Noroc cu mine!I`am trimis la unchiumiu un mesaj:"Avem nevoie de ajutor.Cheia e in masina si masina e incuiata.Paty".Degeaba.L`am sunat si a raspuns!Si el credea ca e o gluma proasta, asa ca varamea m`a dat pe mine la tel ca sa confirm si pt ca stia ca urma ca unchiumiu sa se enerveze mai la sfarsit, era un motiv si mai bun sa vb eu cu el ca sa nu tipe la ea, dar i`am plasat telul din nou ei.
Am plecat de la cimitir si am mai stat la taclale in fata casei.Macar aveau muzica house aia care lucrau la casa[pt ca acum casa e in renovare].Dupa 2 ore a ajuns si unchiumiu cu cheia de rezerva.
So, spune`ti voi daca asta nu e mai rau ca in filmele cu prosti;);):))
ByMsRyly

2 comentarii:

  1. Am vzt eu si mai rele, nu-ti fa griji. Si mi-ai mai pove asta si in Botanic, mai stii?

    Un banc la subiect:
    O blonda la bezinarie merge la tipul de la ghiseu si ii spune k i-au ramas cheile in masina, masina e incuiata, geamul intredeschis, dar nu poate sa bage mana pe acolo.
    Tipul, amabil, ii da o sarma si ii zice sa o bage pe la geam si sa incerce sa apuce cheile cu ea.
    Peste o vreme vine un barbat razand la tipul de la ghiseu, spunandu-i k a vazut-o pe blonda cu sarma incercand sa ia cheile.
    Tipul de la ghiseu:
    - Sa stii k nu e de ras, se mai intampla...
    Cel cre rade:
    - Da dar sa vezi partea amuzanta: Mai e o blonda in masina care ii spune la cea cu sarma "Mai la stanga, mai la dreapta".

    Enjoy it, si sper k ati inteles gluma. ;) :D
    :))

    RăspundețiȘtergere
  2. :))Doamne.1 eu cu varamea suntem satene si 2 nu era niciun geam deschis:))

    RăspundețiȘtergere