duminică, 6 iunie 2010

Mai 5 zile...

....mai sunt 3 zile pana se termina scoala si 5 pana vine momentul mult asteptat...:X, ziua mea...
Sunt emotionata.Numar zilele ...Am trecut prin multe zilele astea: liste cu melodii, idei de invitatie, programarea la coafor, alegerea tinutei, m`am zbatut ca unele persoane sa vina[dar tot nu vin]...etc...Astea toate pt ca imbatranesc cu 1 an, imi scot si eu buletin[nu ca mi`ar trebui], etc, etc
...E intr`un fel misto sa ai ziua vara, exact dupa ce se termina scoala; ai mai mult timp sa te gandesti la asta...
Partea naspa:Mai am 2 prieteni care sunt nascuti in aceasi zi cu mine:))[Gabi si Deea].Poate nu e chiar naspa, dar Deea nu stie daca ajunge la ziua mea...
Lasand asta la o parte...
....Totusi, multi ma intreaba ce mi`as dori de ziua mea...nu mi`as dori nimic in mod special de ziua mea[material vorbind], vreau doar ca oamenii sa nu uite de ea...
E suparator ca fix persoanele la care tii cel mai mult sa uite de asta...cel putin pentru mine e...
By MsRyly

Un comentariu: