luni, 28 iunie 2010

28 iunie...





E o zi ...hm...nu gasesc cuvantul potrivit....cretina!Asta era cuvantul cel mai perfect!



Am plecat vineri dimineata la Greenfest la Bucuresti cu Flyah si cu familia ei.Au fost 3 zile minunate, evadand din orasul asta de idioti...Macar acolo nu cunosteam pe nimeni, in afara de Flyah de care nu ma pot plictisi niciodata.Prima seara am fost in cunoastere pe la un fel de mall din Bucuresti...nu m`am straduit sa retin numele.



A doua zi a fost ziua care o sa imi ramana intiparita in minte pana in ultima clipa de viata:X.A fost ziua in care au cantat ingerii mei rock.M`am simtit ca intr`un vis.Nu stiam de era vis ori realitate...Era o senzatie tare ciudata.Cel mai rau mi`a parut ca ma gandeam la saraca Lylya, care probabil si`ar fi dorit sa fie acolo, cu noi...Au cantat superb....Ah, si sa nu uit de focurile de artificii si de efectele speciale care le aveau pe scena.A fost fabulos....mai mult de atat....genial....de fapt, o sa ma dau batuta!Nu se poate descrie in cuvinte ceea ce am simtit!;)



Ziua 3 a inceput naspa si la fel s`a si terminat pentru ca la Flyah i`a fost rau si mai pe seara si mie[dar nu asa ca ei].



Ziua 4[nenorocita asta de zi]am stat si m`am gandit ca nu are rost nimic...Nu are rost sa iti faci prieteni pentru ca majoritatea se folosesc de tine[mai exact de banii, de frumusetea(nu ca eu as avea`o neaparat) si de ideile tale]...si cred ca mai aveam un post cu citatul asta, pentru ca imi apartine in totalitate.E frustrant sa iti manci nu stiu cate zile incercand sa iti faci un prieten si sa te porti manierat si cum ai invatat mai bine, pentru ca dai de naiba...nu reusesti nimic cu asta;)!Mai bine ar fii sa fii nesimtitul care esti in viata de zi cu zi.Poate asa te apreciaza cineva.Si da, am verificat majoritatea ma suporta asa cum sunt...restu`?Sunt niste ratati:))



Bomba naspa a zilei:Nu o sa mai plec la bunici...



...in fine, sa zicem ca se compenseaza ziua 3 cu ziua 4 si ies niste monstrii jumate fericiti jumate tristi care imi invadeaza capul...Oricum ca sa fac postul mai dragut, am sa pun niste poze de la concert:*Hope you`ll like this post even if it has unhappy events;)

Un comentariu: